خدمات شرکت آبرون سی ان سی

Abron CNC

هدف شرکت، ضمن تامین دامنه ی وسیعی از نیازهای صنایع اصلی در حوزه بازرگانی داخلی، تقویت شبکه کارآمد تامین در بخش بازرگانی خارجی می باشد. و از آنجایی که مشتری را شریک استراتژیک خود قلمداد می نماید، هدف نهایی خود را بر ایجاد اطمینان و جلب رضایت بیش از پیش متمرکز نموده است و استراتژی خود را بر مبنای برقراری رابطه ای دوسویه بلند مدت با مشتری مبتنی بر منافع مشترک قرار داده است. در راستای تحقق اهداف، این شرکت فعالیت های زیر را به عنوان اصول مهم برنامه های خود در نظر دارد:

ارتقاء سطح رضایتمندی مشتریان
تحقیق و پژوهش در زمینه ارائه محصولات جدید
ارتقا مداوم کیفیت خدمات مشاوره ای
ارتقا سطح پشتیبانی های فنی قبل و بعد از خرید
ارتقا خدمات پس از فروش و تامین به موقع قطعات یدکی

شعار اصلی و هدف غایی شرکت، تامین تخصصی و پشتیبانی فنی کالا در کوتاهترین زمان تحویل و با مناسب ترین قیمت محصول می باشد. این شرکت امیدوار است به عنوان یک شرکت مهندسی- بازرگانی پیشرو، گامی هرچند کوچک در اعتلای نیازهای صنایع مهین عزیزمان داشته باشد.

واحد مهندسی

اين واحد ارائه دهنده خدمات مهندسي بعنوان پشتيبان فني بخش بازرگاني در زمينه فروش انواع تجهيزات ماشین آلات صنعتی مي باشد. و رئوس فعاليت هاي آن به شرح زير می باشد:

1.آموزش و خدمات تعمير و كاليبراسيون کلیه ماشین آلات سی ان سی

2.طراحي و ارائه نقشه های مکانیکی ساخت دستگاهای سی ان سی و لیزر

3.مشاوره حضوري و غير حضوري در مورد ساخت دستگاه و انتخاب تجهیزات و قطعات متناسب با نوع کاربری آن به مشتریان

4.تهيه نقشه سيم كشي تابلو برق ماشین آلات صنعتی و تعيين محل نصب تجهیزات الکتریکی طبق استانداردهاي مورد قبول و طبق درخواست مشتري

5.نصب و راه اندازي تجهیزات تهيه شده از شركت آبرون سی ان سی

6.مشاوره در عیب یابی، تعمير، تعويض و ارتقاء تجهیزات نصب شده بر دستگاه های سی ان سی و لیزر

علاوه بر خدمات طراحي، نصب، مشاوره، سرويس و نگهداري و تهيه تجهيزات و فروش، ارائه سيمنارهاي آموزشي و پرسش و پاسخ در مورد سيستم ها و استانداردهاي بين المللي و مسائل ايمني و راهنمايي جهت دير پائي ماشین آلات بنا به درخواست مشتري در این شرکت به انجام خواهد رسید.

بخش بازرگانی

تامين به موقع، باكيفيت و اقتصادي اقلام زیر، همراه با مشاوره فني بخش مهندسي آبرون سی ان سی مطابق با نياز مشتريان در صدر خدمات اين بخش مي باشد:

1. تهيه و تامين قطعات ساخت انواع ماشین آلات های صنعتی

2.تهيه و تامين انواع قطعات و مجموعه هاي الكترونيكي و مكانيكي ماشین آلات سی ان سی چوب، سنگ، فلز، طلا و شیشه

3.تهیه و تامین تجهیزات اتوماسیون صنعتی